|
Met een professionele voice-over uit het portfolio van MultiVoice wordt uw audio- of videoproject bijzonder. De medewerkers van dit stemmenbureau én hun stemacteurs denken graag met u mee om uw project zo goed mogelijk te laten voldoen aan uw doel. Bovendien zorgen de bookingmanagers ervoor dat u een stem kiest die precies naar uw wens is. Dit doen ze aan de hand van het kleurensysteem van dit bureau. Iedere stem heeft bepaalde eigenschappen. De medewerkers van dit bedrijf hebben deze eigenschappen ingedeeld in kleuren. Zo is een stem die warm, volwassen en energiek is, ingedeeld in de kleur rood. Een frisse, eerlijke en zakelijke stem hoort bijvoorbeeld bij blauw. Een strenge selectieprocedureWist u dat dit stemmenbureau uit Hilversum een stemtest uitvoert bij iedere stemacteur of -actrice die zich bij hen aanmeldt? Voordat iemand als professionele voice-over opgenomen wordt in het stemmenbestand van MultiVoice, dient deze persoon eerst door het strenge selectieproces heen te komen. Eerst wordt de kandidaat volledig gescreend, waarna hij of zij enkele teksten gaat voorlezen. Tijdens het lezen wordt de kandidaat beoordeeld op de volgende punten: – Beheersing van alle spreekstijlen – Inlevingsvermogen – Redactioneel inzicht – Veelzijdigheid Boek uw professionele voice-overU huurt bij dit stemmenbureau niet alleen een Nederlandse voice-over in. Het is namelijk ook mogelijk om een internationale voice-over bij hen te boeken. Een professionele voice-over boeken in verschillende talen is handig als u met uw bedrijfsvideo of ander project diverse landen en/of groepen mensen wilt aanspreken. Zo is het mogelijk om bij dit vakkundige bedrijf in voice-overs een stemacteur of -actrice in te huren die onder andere het Nederlands, Engels, Frans of Spaans spreekt. Heeft u vragen of wilt u meer weten over de selectieprocedure van dit bedrijf? Neem dan contact op met een van de medewerkers van dit bureau met behulp van de contactgegevens op hun website. |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Alle schijnwerpers op je product met radio reclame Radio reclame als effectief marketingmiddel Heb je interesse in een radiocampagne om je product of dienst aan te prijzen? Het komt voor dat mensen neerbuigend...
- Hulp bij social media Fellow kan een van de adressen zijn waar je terecht kunt wanneer je hulp nodig hebt bij het beheren van je verschillende social media accounts....
- Wat is social media? Bijna iedereen op deze wereld heeft social media, maar wat is social media eigenlijk? Social media staat voor: media die je laat socialiseren met de...
- Waarom het verstandig is om sociale media te vermijden tijdens je scheiding Een echtscheiding kan een moeilijke en emotionele tijd zijn voor alle betrokkenen. Een ding dat het proces verder kan bemoeilijken, is het gebruik van sociale...
- Reportage schrijven: de kunst van verhalen tot leven brengen Een reportage schrijven is als het schilderen van een levendig tafereel met woorden. Het vereist een scherp oog voor detail en een diep begrip van...
