Ligt de toekomt bij digitaal advies?

De adviesbranche, en zeker de bedrijfsadviesbranche, werkt al vele jaren op de zelfde manier. Heeft u advies nodig? Dan kunt u bellen met een persoonlijke consultant. Deze komt bij u langs en gaat met u het gesprek aan om de pijnpunten aan te stippen. Hier komen direct enkele zaken bij kijken. U spendeert namelijk veel tijd met deze consultant, en daarnaast zult u ook de hoge rekening mogen ontvangen. Dit zijn zaken die u als ondernemer liever niet gepresenteerd krijgt, niet iedereen heeft immers oneindig veel tijd en financiele middelen. Voor u zou digitaal advies misschiene en uitkomst kunnen zijn.  Dit is advies dat een hoop minder tijd in beslag zal nemen en een stuk goedkoper zal zijn.

Digitaal advies is een nieuwe factor op de markt waar rekening mee gehouden moet worden. De persoonlijk adviseur verdwijnt uit de kantoren en maakt plaats voor een digitale advies omgeving. De kracht van een persoonlijk consult wordt door deze digitale omgeving gekopieerd. We zullen in dit artikel 3 verschillende zaken aanstippen en uitlichten hoe digitaal advies aan deze behoeten kan voldoen.

Efficient:

Digitaal advies is stukken efficienter dan traditioneel advies. Er is geen fysieke adviseur bij betrokken en alles wordt over het internet afgehandeld. Hierdoor kan een digitaal advies al binnen een dag in uw mailbox zitten. Het opvragen van een digitaal advies gaat ook heel gemakkelijk. Vul simpelweg een online formulier in en binnen 20 minuten bent u klaar met het hele proces.

Kwalitatief:

Een digitaal adviesrapport is kwalitatief door de software die aan de achterkant werkt. Deze software bestaat vaak uit big data analyses en bundelingen van praktijk informatie. Hierdoor is het advies praktisch niet alleen kwalitatief, ook is deze zeer actueel.

Persoonlijkheid:

In een digitale omgeving lijkt een persoonlijke aanpak te ontbreken. Natuurlijk zal er een gemis zijn van een persoonlijk consultant. Deze wordt natuurlijk wel gedeeltelijk opgevangen door het gebruik van live chat en snelle communicatie. Aan de service zijde zitten immer nog steeds “gewone” mensen.

https://www.scriptedconsultancy.com

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *